Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
Vendor Manager - São Paulo / SP
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
We always aim to leverage cutting-edge technology, providing the best experience to our millions of customers who trust us for their entertainment.
We are a diverse team of more than 2,700 Kaizeners from over 40 nationalities across 3 continents.
We are an equal opportunity employer committed to fostering a diverse and inclusive workplace.
We welcome applications from individuals of all backgrounds, regardless of race, gender, religion, sexual orientation, or age.
Our #oneteam is proud to be among the Best Workplaces in Europe and certified Great Place to Work across our offices.
Here, therell be no average day for you.
Ready to Press Play on Potential? About the Role This role is a crucial part of our Operations teams, supporting multiple verticals but most notably Customer Success.
The Vendor Manager will be responsible for managing and evolving partnerships with existing and new BPOs (Business Process Outsourcers).
The goal is to leverage global partnership experience to drive local success, enhance contracting efficiency, ensure commercial competitiveness, oversee contractual performance, and improve forecasting accuracy.
The Vendor Manager will work closely with Operations Managers handling daily BPO operations and will play a key role in ensuring contracted headcount delivery through our BPO partners.
What you will bring: Minimum 4 years of experience in BPO management roles; Proven experience in contracting management and P&L tracking; At least 2 years in customer support functions with expertise in BPO support services; Knowledge of workforce management and forecasting; Experience in BPO commercial negotiations and growth strategies; Ability to optimize BPO operational efficiency; Experience managing BPOs in a customer support environment.
Responsibilities: Manage and negotiate contract terms, including detailed clause discussions; Lead short-term forecasting and optimize headcount distribution across BPOs; Resolve escalations related to contractual clauses; Oversee bonus and penalty policies with monthly performance tracking; Utilize contracting and commercial strategies to drive stable and efficient operations, including designing performance-related clauses; Monitor BPO budget usage, providing insights for cost efficiency; Own forecasting accuracy and ensure 100% delivery of contracted services and headcount.
Location Hybrid working model with commuting allowance, multi-sport card, and private health insurance for you and your family.
Additional Information Recruitment Privacy Notice: Regarding the data you share with us, you may read our recruitment privacy notice here.
#J-18808-Ljbffr
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Vaga Encerrada
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.