Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
Senior Network Engineer (Operations) - João Pessoa / PB
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
Come join the excellence! Overview2nd/3rd line network support role in the payments industry.
Responsibilities Technical Support Network Engineer (Operations) Overview: TNS has an excellent opportunity to join our skilled Global Network 2nd/3rd Line Operations team, requiring the application of your experience and expertise in a varied role.
Were looking for someone to bring their troubleshooting mind to our most complex technical challenges.
Primarily covering escalation support to TNS Financial markets, Payment markets and core network infrastructure support teams, the role will expose you to a wide range of platforms and technologies including, Arista, Cisco & Juniper routing and switching in multiple large scale BGP and multicast networks.
You will have the opportunity to work in depth, to understand, remediate and prevent complex and obscure problems from the physical to application layer.
Role Summary: Working with a wide range of platforms and networking technologies: Arista, Cisco Nexus/ISR, Juniper MX/EX, F5 LTM, Fortigate.
A role for someone with a creative mind ready to solve complex technical problems and be innovative with the troubleshooting process.
Short term impact mitigation, complex fault analysis, service/design improvement.
Be a leading example of teamwork, impart experience, and influence.
Responsibilities: Support resolution of escalated service incident tickets.
Support major incident management.
Incident root cause analysis.
Problem management resolution.
Network maintenance.
Providing on-call support (rota based) and occasional out of hours work.
Support for disaster recovery activities.
Provide training, knowledge transfer and ongoing support to TNS Global Service Support Centre technicians.
Support evolution of documentation and processes.
Requirements: Strong English written and verbal communications skills.
4-5 years experience in a mission critical network operations environment, ideally within the payments or financial markets services arena.
Proven knowledge and experience of TCP/IP.
Knowledge and experience in BGP, NAT, HSRP, IPsec VPN, MPLS, ISIS, IP Load balancing.
Extensive hands-on experience with the configuration of Cisco and Juniper routers & switches.
TAC case management and escalation process.
Proven ability to effectively project-manage their work.
Desirable: Previous experience of the banking, payments or financial markets sectors.
Experience supporting or building:VPN technologies such as LDP MPLS, BGP EVPN.
Fortinet Firewalls.
F5 Load balancers.
Knowledge and experience working with the Linux OS.
Linux/Unix scripting skills.
PCI awareness or experience.
Qualifications If you are passionate about technology, love personal growth and opportunity, come see what TNS is all about! TNS is an equal opportunity employer.
TNS evaluates qualified applicants without regard to race, color, religion, gender, national origin, age, sexual orientation, gender identity or expression, protected veteran status, disability/handicap status or any other legally protected characteristic.
#J-18808-Ljbffr
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Vaga Encerrada
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.