Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
Renewals Manager - São Paulo / SP
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
Renewal Managers partner with internal stakeholders such as Sales and Customer Success & Growth (CSG) organizations to secure every renewal.
They are responsible for minimizing financial attrition, locking in the most favorable terms, and identifying growth opportunities.
Renewal Managers are responsible for ensuring that customers are set up for success while maximizing the financial results for Salesforce.
Responsibilities:Develop and execute win/win negotiation strategies for small account contract renewals that maximize contract value while protecting and enhancing customer trust.
Own and manage the renewals process in collaboration with the account teams.
Collaborate with internal resources such as Customer Success, Account Executives, and Sales Operations to ensure successful renewals.
Identify customer requirements, uncover roadblocks, and manage the renewal to completion.
Communicate risk clearly and take steps to mitigate.
Accurately maintain and forecast a rolling 90-day forecast of renewals in your territory.
Required Skills/Experience:2+ years of demonstrated success in a Sales, Operations, or Account Management capacity with a focus on negotiating contracts.
Possess negotiation skills that allow for value-based contract negotiations with customer billing contacts.
Strong process management and ability to manage a high volume of transactions and tasks.
Customer management experience.
Desired Skills/Experience:Knowledge of salesforce.
Com product and platform features, capabilities, and best use.
Experience with an enterprise CRM or customer service application.
Experience with salesforce.
Com a significant plus.
Ability to manage transactions through every stage.
Leadership Qualities:PASSION: Passionate about Customer Success.
BEGINNERS MIND: Always learning, approaches each interaction with an open mind, great listener, and hands-on.
URGENCY: Ability to move fast and drive business value and results.
OHANA: Embodies Aloha culture: A team player that everyone enjoys working with and has a generous heart.
TRUST: Trust the companys core values.
ADAPTABLE: Excels in high levels of uncertainty and change.
About Salesforce:Salesforce, the Customer Success Platform and world''s #1 CRM, empowers companies to connect with their customers in a whole new way.
The company was founded on three disruptive ideas: a new technology model in cloud computing, a pay-as-you-go business model, and a new integrated corporate philanthropy model.
These founding principles have taken our company to great heights, including being named one of Forbes''s "World''s Most Innovative Company" five years in a row and one of Fortune''s "100 Best Companies to Work For" eight years in a row.
We are the fastest growing of the top 10 enterprise software companies, and this level of growth equals incredible opportunities to grow a career at Salesforce.
Together, with our whole Ohana (Hawaiian for "family") made up of our employees, customers, partners, and communities, we are working to improve the state of the world.
#J-18808-Ljbffr
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Vaga Encerrada
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.