Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
Recepcionista/ Front Office - São Paulo / SP
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
What will I be doing?As Guest Service Agent, you will serve on the Front Office Team, to provide services for Guests to contribute to an overall exceptional experience from check-in through check-out and complete audits, as required.
A Guest Service Agent truly influences the first impressions of our Guests and, therefore, are responsible for performing the following tasks to the highest standards:Achieve positive outcomes from Guest queries in a timely and efficient mannerEnsure an efficient reception experience for Guests, including check in/out, and complete audit procedures, as requiredEnsure that the Guest Service Manager is kept fully aware of any relevant feedback from guests and, or, other departmentsDemonstrate a high level of customer service at all timesAttend appropriate training courses, when required, and assist with the Night Team''s training and development effortsDemonstrate a knowledge of hotel room categories, room rates, packages, promotions and other general product knowledge necessary to perform daily dutiesMaximize room occupancy and use up-selling techniques to promote hotel services and facilitiesUse the correct procedures regarding the acceptance of foreign currencies, credit cards and cash in accordance with the hotel credit policyComply with hotel security, fire regulations and all health and safety legislationAct in accordance with policies and procedures when working with front of house equipment and property management systemsFollow company brand standardsAssist other departments, as necessaryWhat are we looking for?Guest Service Agents serving Hilton brands are always working on behalf of our Guests and working with other Team Members.
To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviours, skills, and values that follow:Previous experience in a customer-focused industryPositive attitude and good communication skillsCommitment to delivering a high level of customer serviceExcellent grooming standardsCalm, efficient, and organized with great attention to detailAbility to multi-task while maintaining a positive attitude when working with a GuestProfessional manner with an emphasis on hospitality and guest serviceAbility to work on your own and as part of a teamCompetent level of IT proficiencyIt would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions:Previous experience in cash handlingFront Office/Concierge experience in the hotel, leisure, and/or entertainment sectorsConflict resolution experienceWhat will it be like to work for Hilton?Hilton is the leading global hospitality company, spanning the lodging sector from luxurious full-service hotels and resorts to extended-stay suites and mid-priced hotels.
For nearly a century, Hilton has offered business and leisure travelers the finest in accommodations, service, amenities and value.
Hilton is dedicated to continuing its tradition of providing exceptional guest experiences across its global brands.
Our vision to fill the earth with the light and warmth of hospitality unites us as a team to create remarkable hospitality experiences around the world every day.
And, our amazing Team Members are at the heart of it all!#J-18808-Ljbffr
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Vaga Encerrada
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.