Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
Key acount manager - São Paulo / SP
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
This role emphasizes enhancingloyalty, delivering personalized and rewarding experiences, all within a sustainable framework.
Itoffers a unique opportunity to engage with high-value customers, providing them a world-classexperience while promoting responsible gambling and sustainability.
As a Key Account Manager, you will: Manage the customer portfolio and establish strong personal relationships to fosterloyalty, retention, and increased lifetime value by maintaining their customary andsustainable play levels; Monitor individual customer performance and ensure timely provision of rewards, bothonline and offline, aligning with business requirements; Deliver top-tier customer service to assigned customers, acting as the primary point ofcontact through all available channels and for any related issues; Proactively target individual customers with appropriate actions at strategic points in theirlifecycle (new Key Accounts, churning, lapsed, returning, big winners, etc.
) to drivegrowth and activity; Strategically plan and host diverse local or global Key Account events, collaborating withthe Hospitality and Sponsorship Team, including hospitality at sporting events, concerts,luxury dinners, and entertainment outings, collaborating with the Hospitality andSponsorship Team; Monitor market-level performance and comprehend emerging trends; Initiate campaigns tailored to stimulate activity among assigned Key Accounts, ensuringprompt generation, tracking, and reporting of results; Acquire in-depth knowledge of customers (playing behaviors, preferences, dislikes) tobuild respective strategies; Play a vital role in driving business success by representing the voice of Key Accountsand providing valuable feedback and innovative ideas to enhance the overall customerexperience.
What you will bring: Bachelors and/ or Master s Degree in Marketing/Business Administration/Managementor other relevant fields; Work experience in a customer-facing environment.
Key customer management will beconsidered a plus; Native Portuguese Speaker and excellent command of English; Strong relationship-building skills and a commitment to providing world-class service toour valued customers; Commercial acumen, analytical and organizational skills, attention to detail; Excellent MS office skills; Outstanding written and verbal communication skills; Passion for the online gaming industry, either as a customer or through prior workexperience in the industry; A sense of responsibility, reliability, and a proven ability to work well within a team; Professional appearance, and a willingness to travel and work outside of regular officehours.
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Enviar minha candidatura
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.