Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
Key Account Manager - São Paulo / SP
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
We always aim to leverage cutting-edge technology, providing the best experience to our millions of customers who trust us for their entertainment.
We are a diverse team of more than 2,700 Kaizeners, from 40+ nationalities spreading across 3 continents.
Our #oneteam is proud to be among the Best Workplaces in Europe and certified Great Place to Work across our offices.
Here, therell be no average day for you.
Ready to Press Play on Potential? Lets start with the role The Key Account Executive will oversee a segment of high net worth customers in the Brazilian market.
With native-level Portuguese, the ideal candidate will proactively target individual customers with tailored actions at their lifecycle stages to drive growth and activity.
The role also involves identifying and onboarding new potential Key Accounts, elevating customer experience, and upholding responsible gambling commitments.
As a Key Account Executive, you will: Oversee the customer segment by monitoring performance and ensuring rewards are aligned with business requirements.
Identify individual customers and implement timely actions based on their lifecycle stage (e.
g.
, new, churning, returning, big winners) to stimulate growth.
Plan and execute campaigns to enhance activity of high-net-worth customers, monitor results, and report findings.
Assess segment performance and act upon emerging trends and insights.
Handle ad-hoc tasks and projects related to high-value customers.
Use predictive modeling to identify and onboard potential new key customers.
Develop comprehensive customer profiles, including behaviors and preferences.
Ensure compliant communication with Key Accounts, including health checks, responsible gambling, and affordability calls.
Collaborate with Compliance, Account Services, and Customer Support to maintain a secure gambling environment.
Represent the voice of Key Accounts, providing feedback and innovative ideas to improve customer experience.
Work on shifts and weekends on a rotation basis.
What youll bring: Experience in a customer-facing environment; key customer service experience is a plus.
Native-level proficiency in Portuguese and excellent English skills.
Commercial awareness, analytical skills, organizational skills, and attention to detail.
Proficiency in MS Office, especially Excel.
Outstanding communication skills, both written and verbal.
Passion for the online gaming industry, either as a customer or through prior work.
Responsibility, reliability, and team collaboration skills.
Location Team Recruitment Privacy Notice Regarding the data you share with us, you may find and read our recruitment privacy notice here .
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Vaga Encerrada
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.