Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
IT Site Support Technician II - São Paulo / SP
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
Our people enjoy solving interesting technical challenges in a culture where everyone trusts each other to do the right thing.
For you, working with us can mean deeper job satisfaction, better rewards, and a great quality of life inside and outside of work.
Job Title : IT Site Support Technician II Reporting To : Manager, Global IT Service Desk and Site Support - AMER Work Schedule : Onsite San José, CR Our team in Corporate Group is looking for an IT Site Support Technician II to join them.
You will report to the Regional IT Site Support Manager and will have an on-site, 1st shift work schedule in Alajuela, Costa Rica.
To be considered for the IT Site Support Technician II role, here's what you'll typically need to bring with you: Bachelor's degree in Computer Science, Management Information Systems, or related field is preferred.
At least 3 years of proven experience in an IT support role with heavy customer focus and technical knowledge of a companys products and services.
Experience working with company service desk software, remote access desktop programs, Windows and Mac OS, and configuring computer systems and applications.
Possess industry certifications CompTIA A+, CompTIA Net+, Dell proven professional is preferred.
As an IT Site Support Technician II, you will: Assist and support end users and ensure the smooth operation of IT systems at your location, including Brazil support.
Diagnose, research, and resolve routine IT issues, providing technical assistance and support to end-users through written and verbal communication.
Provide guidance and explain policies and procedures, as well as train on new technology to end-users.
Troubleshoot end-user PC, network, printing, and application issues.
Deploy PC equipment and accessories, including installation and support of endpoint software.
Diagnose and support conference room technology.
Escalate issues to the appropriate team after troubleshooting and document progress in the ITSM tool.
Provide on-demand support to users with immediate needs at any of our Tech Bars.
Assist in the identification, monitoring, and replacement of end-user and infrastructure equipment.
Provide diagnostic support for site-specific Operational Technology (OT) equipment, with guidance from OT specialists.
Liaise with IT resolver teams to drive resolution of critical technology issues.
May travel to provide on-site support within the assigned region.
Provide onsite smart hands support for Server and Network related issues.
Complete detailed documentation within the IT service management system; incidents and requests to technical assistance, steps taken to resolve them, and the specific dates/individuals involved.
Attend in-person meetings and appointments with end users to analyze, troubleshoot, and diagnose hardware problems.
May be required to support after-hours in the event of any emergency, critical troubleshooting, system maintenance, or other issues as requested.
#J-18808-Ljbffr
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Enviar minha candidatura
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.