Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
Help Desk Technician Ii - Rio de Janeiro / RJ
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
This position will assist clients to leverage technology to solve business problems by being the SPOC (single point of contact) for all technology-related problems, escalating un-resolvable transactions to the next level.
Ensure compliance with customers technical and quality standards and procedures always utilizing exceptional customer service to attain the highest degree of customer satisfaction.
**What youll be doing**:- First-level support for end-users for IT issues including workstation break/fix, error resolution, endpoint security management (e.
G.
, antivirus and anti-malware issues).
- Manages the help desk ticketing system, ensuring that incidents submitted by employees are routed to the correct group with the IS/IT department.
- Configures, installs and deploys new workstations, telephones, printers, and other IT equipment required by Park Place employees- Troubleshoot and offer viable solutions to various hardware and software problems- Handle routine and basic technical issues that can be fixed during a phone call.
- Collaborate with team members and manager as needed to escalate and fix ongoing issues.
- Responsible for installing and testing systems and software inherent to in-house computer operations.
- Document incoming calls & record specific issues to identify ongoing issues or patterns.
- Create manuals to address specific problems for future reference.
- Responsible for troubleshooting new installation issues and performing maintenance to prevent issues from arising with new hardware and software installs and upgrades.
- Installs software onto workstations, as required, for provisioning of new employees or where software is deployed to existing users.
Doc: HRJD248 Issue: 001 Date: 23 November 2021 Document Classification: Internal- Responsible for managing the mobile phone plan, including provisioning new lines, migrating employee phones to the plan where appropriate, providing reports to IT management and interfacing with the mobile telephony vendor.
- Stays abreast of new and emerging information technologies as well as current trends.
- Provides emergency on-call support, as needed.
- Other duties as assigned.
**What were looking for**:- 3-4+ years of related experience.
- Minimum 1-2+ years experience in a help desk technician role.
- Customer experience required.
- Ability to make decisions quickly with limited information,- Ability to solve complex problems.
- Ability to read and understand complex manuals & terminology.
- Understanding of hardware & software.
- Excellent communication skills- Keen Attention to detail.
- Ability to recognize patterns.
- Ability to diagnose and resolve complex computer/software technical issues.
**Bonus Points**:- Network+, A+, IT Fundamentals and Windows workstation certifications in the Microsoft Certified Professional Program.
**Education**:- Associate or bachelor''s degree highly preferred.
**Travel**:- 10%**Park Place Technologies is an Equal Opportunity Employer M/F/D/V.
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Vaga Encerrada
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.