Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
Gerente De Demanda E Atendimento Ao Cliente - São Paulo / SP
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
In this role you will be based in São Paulo and will report directly to the Regional CC and Demand Manager LATAM.
**In this exciting position your main responsibilities will include**:**Strategy design and execution**- Contribute to and implement Customer Care strategy aligned with the Operations Roadmap**Project management**- Proactively identify opportunities for improvement in the customer and works in joint solutions that benefit both the customer and the company- Lead or participate in projects when relevant and/or allocate resources**Subject matter expertise**- Lead and manage the local Customer care team and ensure implementation of global guidelines for sales order management including pricing- Support Customer Care team for day to day escalation of problem resolution, complaints, inquiries and prioritization issues together with the Customer Care Support Office and Control Tower- Monitor performance and workload to maintain balance in department- Monitor customer service levels in close collaboration with supply chain, sales and other departments- Collaborate with demand planning on information related to planning and inventory position- Validate and ensure implementation of global and local customer contracts including consignment, inventory agreements, Free Trade Agreements and Incoterms while adhering to global guidelines- Develop and manage annual budget where required- Manage order process to meet or exceed sales targets and financial goals on weekly, monthly and yearly basis.
- Propose and drive processes and organization optimization for more efficiency and reduced cost- Update and maintain ISO documentation where necessary- Monitor Customer Care KPIs for the team and the individual level.
Action plans for KPIs above level- Own Visual Performance Management for Customer Care and ensure performance improvement- Monitor the New Customer/product processes- Actively work with the team on customer intimacy and delivering superior customer experience- Ensure Customer Forecast input for the Demand Planning, and shares the pertinent info to planning (i.
E Stock Positions)- Actively participate in demand planning meetings- Lead Customer visits according to each type of customer´s visit**People management**- Recruit, train, coach and performance manage Customer Care team- Identify high profiles within the Customer Care Team**Your professional profile includes**:- At least 5 years in the industry, preferably in Customer Care or Supply Chain role- People management experience- Fluency in English and Portuguese, Spanish is an advantage
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Enviar minha candidatura
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.