Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
Engenheiro de Suporte, Produto e Sistema - São Bernardo do Campo / SP
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
Thales is a business where brilliant people from all over the world come together to share ideas and inspire each other.
In aerospace, transportation, defence, security, and space, our architects design innovative solutions that make our tomorrow's possible.
Engenheiro de Suporte, Produto e Sistema This position is on-site at our São Bernardo do Campo unit.
Sumário The Product and System Support Engineer provides technical knowledge and support for the products and systems they are responsible for.
They participate in managing the quality, reliability, and maturity levels of the products throughout the production cycle, ensuring delivered products conform to defined specifications.
They propose and implement improvement actions to meet objectives related to industrial performance (quality, recurring costs, deadlines).
They ensure customer protection and handle all or part of the technical resolution process for production and customer issues.
Their autonomy depends on their technical and product experience.
Principais Responsabilidades Process customer or internal events or technical facts (analyses, reports, action plans) aiming to make systems/subsystems reliable and ensure processing speed aligns with commitments.
Assess the complexity of development requests and assign them to the appropriate personnel.
Coordinate technically among various stakeholders for investigations related to spare parts/obsolescence management (project office, subcontractors, development engineering, software, technologists, etc.
) and implement product improvement plans throughout the production cycle to enhance recurring costs.
Define immediate actions to protect the customer.
Participate in technical missions at customer facilities (on-site, DGA, inspections, etc.
).
Participate in technical meetings with the customer.
Capture knowledge using Thales tools and procedures, especially in the pre-series phase, in collaboration with the industrialization batch manager.
Ensure implementation of configuration changes applicable to and applied on products/systems.
Qualificações Knowledge of hardware architectures of systems.
Knowledge of operation of some THALES products/systems/subsystems.
Project management skills.
Customer/service orientation.
Fluency in two languages, including English.
Professional experience in technical areas.
If you're excited to work at Thales but do not meet all the requirements for this position, we encourage you to join our Talent Community! O que oferecemos Thales offers an extensive benefits program for all full-time employees working 30 hours or more per week and their eligible dependents, including: Health and Dental Plans.
Private pension with company contribution and a match.
Paid holidays, vacation days, and paid medical leave.
Life insurance provided by the company.
Why Join Us? Say HI and learn more about working at Thales click here .
#LI-Onsite At Thales, we provide CAREERS, not just jobs.
With 80,000 employees across 68 countries, our mobility policy enables thousands of employees each year to develop their careers domestically and internationally, in their current fields or by branching into new areas.
We believe embracing flexibility is a smarter way of working.
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Vaga Encerrada
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.