Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
Customer Success Manager - São Paulo / SP
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
2 weeks ago Be among the first 25 applicants.
Get AI-powered advice on this job and more exclusive features.
Job Title: Customer Success ManagerLocation(s): Sao Paulo, BrazilApplication Deadline: May 1, 2025About Springer Nature GroupSpringer Nature opens the doors to discovery for researchers, educators, clinicians and other professionals.
Every day, around the globe, our imprints, books, journals, platforms and technology solutions reach millions of people.
For over 180 years, our brands and imprints have been a trusted source of knowledge to these communities.
We see it as our responsibility to ensure that fundamental knowledge can be found, verified, understood, and used by our communities enabling them to improve outcomes, make progress, and benefit future generations.
Visit group.
springernature.
com and follow @SpringerNature / @SpringerNatureGroup.
About The BrandMacmillan Education provides world-class content in relevant, engaging, and flexible formats to support lifelong learning.
Visit macmillaneducation.
com and follow @MacmillanEducation / @MacmillanELT.
About The RoleThe Customer Success Manager (CSM) is responsible for all aspects of the customer journey, ensuring the attraction of new customers, as well as retention and satisfaction throughout the entire cycle.
The CSM should work from our São Paulo office at least twice a week and be prepared to travel across Brazil to visit Macmillan customers.
Role Responsibilities:Customer Experience Scope:Understand and propose improvements in the adoption and usage process in our ELT market.
Manage commercial processes, procedures, and business rules for both open and public markets.
Develop, execute, and control annual sales plans, overseeing the data team (Power BI).
Plan operational strategies for sales, including product portfolios, stocks, negotiations/margins, costs, competitor analysis, consumer behavior, and pricing.
Sales Scope:Participate in and represent the company at customer prospecting fairs (BETT, EDUC, SINEPs, BRAZTESOL, etc.
).
Negotiate with current and future distributor and/or publisher partners focusing on engagement, growth, and profit margins.
Support and lead sales teams across Brazil, including 3 supervisors and 8 sales representatives.
Oversee school visits and promote sales campaigns.
Experience, Skills & Qualifications:Essential: Market Analysis, CRM Tools, and Data proficiency Sales Techniques and Negotiation skills E-commerce Management People Management and Engagement Proficiency in English (B2+) and Spanish (A2+) Desirable: Stock Management Knowledge of Content Production Costs and Pricing Models Market Research (Benchmarking) Please submit your resume in English.
Application deadline: May 1, 2025.
We value diversity and strive for an inclusive culture at Springer Nature.
We encourage applicants with access needs to contact us for accommodations.
For more career opportunities, visit Job Posting End Date: 24-04-2025 #J-18808-Ljbffr
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Vaga Encerrada
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.