Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
Customer Success Manager (LATAM) - Buenos Aires / PE
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
With our product being utilised by millions of students, teachers and parents in 100+ countries we are helping educate the youth and bring equality to education.
With over $50M USD invested and a global team of over 200+ employees, we are committed to achieving our goals.
Weve also picked up a number of awards including numerous CODiEs, Academics Choice and Edtech Digest to name a few.
THE ROLE Our Customer Success team is responsible for ongoing relationships with our schools and customers across LATAM, driving up customer satisfaction and maximizing retention.
We are looking for a highly motivated individual with an interest in education to join our dynamic team, with a strong passion for looking after and nurturing customers.
The role will be responsible for delivering training, providing proactive support and value add services, driving engagement with our platform, working closely with the sales team on smooth onboarding and transition, upselling of additional student licences and most importantly renewals.
This is a fantastic opportunity for that ambitious person who wants their career to grow within a growing company.
KEY RESPONSIBILITIES Onboarding: Lead the onboarding process for new schools, ensuring a smooth and successful integration into the platform.
Training and Support: Proactively provide training and support to our local customers both onsite and online.
Occasionally schedule webinars and conference calls with customers' time zones.
Customer Engagement: Foster strong relationships with school users by providing regular check-ins and value-added services and identifying opportunities to increase platform engagement and retention.
Deliver account reviews to ensure customers are achieving their desired outcomes.
Upsell: Proactively monitor license usage and upsell additional licences being used.
Renewals: Ensure maximum renewals yearly both by school number and value.
Marketing Collaboration: Work with the marketing team to identify success stories, case studies, and customer testimonials that can be used in promotional materials.
Think outside the box on retention ideas.
Platform Knowledge: Stay up to date with all features and developments on the Matific platform, ensuring you are well-informed to provide the best possible customer support.
Generate invoices: for renewals and upsell licence invoices.
Usage Monitoring and Insights: Track and analyze platform usage data, offering insights and recommendations to school users and internal teams to improve platform utilization.
RequirementsAt least 3 years of client services experience.
Ability to work in a hybrid environment, balancing remote and on-site responsibilities.
Strong consultative approach with a positive and solution-oriented mindset.
Exceptional verbal and written communication skills; bilingual proficiency is a plus.
High energy, a collaborative team player, and a results-driven attitude with a passion for success.
Education sector experience is a bonus but not essential.
#J-18808-Ljbffr
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Vaga Encerrada
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.