Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
Customer Services & Ombudsman Director - São Paulo / SP
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
So, you can work with one of Brazil''s most famous, extraordinary, and fast-developing brands.
Were sure youve heard about this brand as its activity leaves no one indifferent.
Here are a few reasons to** apply**:- ** Bonuses and Incentives**: Beyond a competitive salary, we reward excellence.
Expect performance-based bonuses, recognition programs, and incentives **that** keep you motivated.
- ** Professional Growth**: Becoming a part of a fast-growing and open-minded brand will boost your future career and a team of young leaders who constantly push existing boundaries will reveal your true potential.
- ** Work-life balance flexibility**: We trust your experience.
That''s why you will be free to organize your time how you like it and you will have 25 working days of paid vacation and an Executive Health plan for you.
Reporting To: Country Manager (Brazil)As a **Customer Services & Ombudsman Director **Sao Paulo **(iGaming) **at our company, we expect you to be responsible for:- Serve as the principal leader for the Brazilian customer support operations, encompassing first- and second-line teams.
- Monitor and evaluate customer interactions, ensuring service quality and adherence to organizational standards.
- Act as an ombudsman to impartially resolve customer issues and improve service delivery by addressing systemic issues identified through customer feedback.
- Advises and proposes new policies and procedures that enhance service quality and customer satisfaction.
- Collaborate closely with other departments to integrate customer service with overall business operations.
Required skills:- Fluent in English with high proficiency to ensure effective communication across global teams.
- Proven experience as a customer support Manager in a large, digital-focused company.
- Extensive knowledge of B2C business operations with a demonstrated ability to handle high volumes of customer interactions.
- Strong leadership skills with a proven track record in supervising customer service teams.
- Excellent communication skills and the ability to read and analyze dialogue for quality assurance.
- Independent judgment and decision-making capability, with a commitment to impartiality and fairness.
- Experience implementing customer service technologies and systems to improve response times and customer satisfaction.
- Skilled in conflict resolution and customer service training.
- Proactive and innovative, keen to leverage technology to enhance the customer service experience.
Our client is ready to provide you with full and comprehensive support to cope with this list of tasks successfully.
They are waiting for you to become an indispensable part of it and to strengthen them with your personality.
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Vaga Encerrada
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.