Vaga de parceiro

Customer Service Representative - Rio de Janeiro / RJ

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Detalhes da Vaga

  • Escolaridade Não Informado
  • Segmento Não Informado
  • Salário Não Informado
  • Área de AtuaçãoDiversos / Outros

O que você irá fazer

  • We areindustry leaders due to the innumerable talents of our approximately 5000 strongprofessional team.
  • Our people thrive in an entrepreneurial and culturally-diverseenvironment, where innovative thinking, collaboration and efficient execution arehighly valued.
  • Our high-performance culture is what allows us to drive sustainedgrowth.
  • Stronger together, we promote an environment where individuals can thrive.
  • When you click ''Apply'', you will need to click on ''Create Account''.
  • By creating anpassword must contain 1 upper case letter, 1 number, and 1 special character.
  • PLEASE NOTE THAT BY SUBMITTING AN EMPLOYMENT APPLICATION YOU CONSENT TO WORLD FUEL SERVICES PROCESSING YOUR INFORMATION FOR THIS ROLE AND POTENTIALLY FOR FUTURE EMPLOYMENT OPPORTUNITIES, IN ACCORDANCE WITH APPLICABLE LAWS.
  • TO LEARN MORE ABOUT HOW WE PROTECT AND/OR PROCESS PERSONAL INFORMATION, PLEASE VISIT THE WFS PRIVACY CENTER AT:(url removed).
  • - In afew sentences, summarize the purpose of the position.
  • Whatis its basic function? What is its primary responsibility at World Fuel Services?Responsável por todo o processo de vendas, desde a prospecção até o pós-vendas,com foco exclusivo em vendas internas (home office)III.
  • KEY RESPONSIBILITIES - Briefly list 5 - 7 primary responsibilities of theposition.
  • Responsável por prospectar e conduzir o processo de contratação de clientes,negociar preço do produto ou serviço, prazo e condições de pagamento.
  • Transmitir orientações aos clientes sobre procedimentos internos, trabalhar nopós-venda, entender o produto ou serviço prestado, alimentar assiduamente opipeline de vendas.
  • Realizar ligações telefônicas regulares para prospecção de novos clientes, bemcomo de acompanhamento das contas ativas, construindo o relacionamento paraproteger e manter negócios.
  • Estabelecer e manter uma frequência de chamadas para vender e atender clientes.
  • Atender chamadas de entrada de clientes sobre produtos.
  • Identificar clientes em potencial, oportunidades de aumento de vendas e eventuaisproblemas que podem ocasionar a perda de vendas.

Informações Adicionais

  • Quantidade de Vagas 1
  • Jornada Não Informado