Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
CS&L CDT Manager - São Bernardo do Campo / SP
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
Drive efficiencies and improve customer outcomes by leveraging collaborative initiatives and advanced data analytics.
Support the sales team to ensure seamless, efficient service.
Main Responsibilities: Conduct regular meetings with channel customers based on their unique needs (weekly, bi-weekly, monthly) to strengthen relationships and identify opportunities for improvement.
Identify and act on opportunities to optimize the order process, including entry, release, invoicing, and delivery, collaborating with clients, operational, and commercial teams.
Analyze client order patterns to ensure top-tier service levels, addressing issues such as pricing discrepancies, quota overruns, and order errors.
Maintain daily communication with the sales team to assist with queries and ensure alignment for superior customer service.
Oversee delivery processes and troubleshoot issues with the Transport Tracking team, especially during quarter-end months.
Engage in collaborative programs with key clients to evaluate service indicators (e.
g.
, service level, punctuality, lead time, etc.
) and identify improvement areas.
Critically review customer portfolios to assess active orders, communicate status updates, and ensure accurate future order placement.
Lead the Pharma channel''s Service Level initiative alongside Demand Planning, Inventory, and SNP teams to maintain availability of key items.
Participate in quarterly sales meetings to align on channel objectives and highlight current Customer Service and Logistics issues.
Attend JBP/JVC meetings with clients to synchronize annual objectives.
Lead collaborative order management program with specific customers focused on stockout reduction and trade inventory optimization Competencies: Strong analytical and negotiation abilities Financial acumen Strategic thinking with an external perspective Prioritization skills Effective communication and stakeholder engagement (internal and external) Passionate about environmental sustainability Digital and Analytical Skills: Proficiency in SAP HANA/APO, BI Excel, Google tools Experience with Snowflake, RPA, DOMO Data analytics expertise Relationship: Internal: E2E, HR, Marketing, Customer Development, Finance, Division CS&L External: Customers'' logistics and commercial teams Requirements: Bachelor''s degree in Engineering, Business Administration, or related fields Solid experience in customer service Advanced English proficiency Proficiency in Google Sheets, Excel Skills Project management and organizational skills for managing cross-functional initiatives Strong leadership skills Strong Data & Analytics Skills Prefferred: Intermediate Spanish proficiency (Preferred)
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Enviar minha candidatura
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.