Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
CRM Manager (m, f, d) - São Paulo / SP
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
Additionally, the role involves optimizing sales processes, conducting market research to identify trends and opportunities, and ensuring customer satisfaction through data-driven insights and proactive engagement.
Introduce system to the market, establish it at dealer level; Maintain the system and user administration, Data Quality Management, Dealer Training, Complaint Management tools, DMS interfaces, reconciliation of internal and external databases, data cleansing; Ensure up-to-date accurate customer data, security of customer and prospect data and compliance with data protection regulations; Generate a monthly summary report, including the analysis of key activities and performance metrics for each dealership.
Customer Relationship ManagementEducate users on most efficient and accurate use of data, ensuring link between Sales and Aftersales (internally and at dealership level); Serve as the primary point of contact for managing and distributing customer engagement programs, including the development of mailings, direct communications, targeted contact lists, and related activities; Organize Marketing Campaigns in for targeting, prospecting and retention, including analysis of conversion or retention ratios; Develop customer contact strategy, covering all relevant customer touchpoints; Maintain understanding of Porsche customers demographics and database; Customer Care and SatisfactionManage and operate customer care and communication program, ensuring that prospects and customers receive targeted and regular communication with Porsche; Establishment and handling of Purchase and Service Satisfaction Surveys (ePSS/SSS); Establish and manage reliable and customer focused complaint management processes at all levels; Overlooking processes of customer complaint cases and goodwill budget management in tandem with external Customer Interaction Center provider.
Sales Funnel and Market ResearchProvide a robust system basis to manage the sales funnel by integrating all prospecting channels into a structured tracking and follow-up process; Conduct regular analysis of sales funnel indicators to support Regional Managers in optimizing dealer-level processes; Support market research activities through provision of reliable customer data as well as measure identification.
QualificationsEducation Bachelors degree in Business Administration or related areas, preferably with a focus on customer care / CRM.
Masters Degree (preferred) or MBA.
Experience 8+ years of experience in Marketing and CRM, focusing on high-involvement product marketing.
3+ years of leadership experience.
Competencies: Communicative; Proactive; Relationship Management; Flexible and Adaptable; Analytical mindset and data driven approach.
Skills: Excellent verbal and written communication skills; Fluent in English (written and verbal); Ability to manage multiple tasks; Ability to prioritize and adaptable to change; Highly organized strong attention to detail; Problem Solver; Team oriented working attitude and intercultural understanding.
How to apply?Work environment: Position is based in Sao Paulo, SPOn site work - São Paulo Office #J-18808-Ljbffr
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Vaga Encerrada
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.