Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
BackOffice Specialist - São Paulo / SP
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
We always aim to leverage cutting-edge technology, providing the best experience to our millions of customers who trust us for their entertainment.
We are a diverse team of more than 2,700 Kaizeners, from 40+ nationalities spreading across 3 continents.
We are an equal opportunity employer committed to fostering a diverse and inclusive workplace.
We welcome applications from individuals of all backgrounds, regardless of race, gender, religion, sexual orientation, or age.
Our #oneteam is proud to be among the Best Workplaces in Europe and certified Great Place to Work across our offices.
Here, therell be no average day for you.
Ready to Press Play on Potential? Let''s start with the role We are looking for a Customer Support Specialist Back Office to oversee and enhance the performance of our back-office team.
This role will be responsible for key KPIs, including contact volume, escalations, transfers, and productivity, ensuring operational efficiency and continuous improvement.
The ideal candidate will proactively seek ways to optimize processes, improve agility in responding to customer needs, and act as the point of contact (POC) for specific back-office functions, handling escalations and driving operational excellence.
A Typical Day in This Role Analyze back-office data and results to identify and draft plans for improving over key customer pain points; Collaborate with partner teams to enhance team autonomy and drive first-contact resolution (FCR); Provide insights and feedback to help internal and outsourced teams improve their operational efficiency.
Key Responsibilities Ensure operations are running smoothly, through elaborating, tracking and joining action plans in partnership with our BPOs and our internal teams.
Drive roadmap of back-office process improvements through increasing autonomy and reducing handle time, transforming complex processes into seamless resolutions.
Own and handle escalations of critical cases and tools functionalities to support the best operations of the Backoffice's team.
What you will bring Ideal background: Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, Communications, or a related field.
Fluency in English.
Proven experience in Customer Support at N2 or in relatively complex products or situations.
3-5 years of experience in a related role, with at least half of it in fast-growing tech companies.
Skills & Experience Strong communication and interpersonal skills.
Experience with CRM tools (e.
g.
, JIRA, Salesforce, Zendesk).
Proven experience doing customer support on complex products or environments.
Ability to analyze data and generate customer insights.
Problem-solving skills with a proactive, customer-first mindset.
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Vaga Encerrada
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.