Vaga de parceiro

Analista De Trade Marketing Sr - São Paulo / SP

Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
  • Compartilhe:

Detalhes da Vaga

  • Escolaridade Não Informado
  • Segmento Não Informado
  • Salário Não Informado
  • Área de AtuaçãoDiversos / Outros

O que você irá fazer

  • **Responsabilidades e atribuições**- Monitoring market trends for categories In Brazilian market; - Keep a growth mindset,always seeking improvement for Category development projects; - Responsible for coordinate the whole activation, innovation and promotional calendar of the modern trade channel with the sales and merchandising teams, ensuring the right planning and communication of the plans on Key Accounts, Regional Groceries, Pharma and Convenience Stores; - Development and tracking of the current execution agreements, contracts and business plans, ensuring the financial sufficiency, through the monthly investment management of the tactical and consumer promo budget of the channel.
  • Developing JBP process.
  • - Elaborate together with the sales managers activities to support our growth objectives by customer, aligned with the discussions in joint business plans (JBPs).
  • - Accountable for the Trade MKT growth initiatives (Building Blocks), supporting the S&OP process (E.
  • G.
  • : customized activation, sales fundamentals Improvement, promo calendars, campaign activations).
  • - Tracking of key performance indicators of each BB, in order to feed the post-morten analysis.
  • Developing reports with Nielsen and SCAN data; - Responsible by customers planograms recommendation for all channels for both main aisle and secondary placement, using global and local shopper researches and insights; - Responsible for train sales and merchandising teams on execution guides; - Responsible for monitor Perfect Store KPI''s and propose action plans to keep improving execution.
  • **Requisitos e qualificações**- Superior completo em Marketing, Publicidade e Propaganda, Administração e/ou áreas relacionadas.
  • - Experiência em Analista de Trade Marketing Canal em empresas de FMCG.
  • - Conhecimento em Criação e gestão de materiais de Ponto de Venda, logística e positivação.
  • Gestão de Agências e Projetosy.
  • - Conhecimento em Desenvolvimento de estratégia de canal e categoria para ponto de venda.
  • - Inglês fluente; - Pacote Office Avançado, principalmente Excel e Power Point.
  • **Informações adicionais****Benefícios**:- Assistência Médica; - Assistência Odontológica; - Convenio Farmácia;- Vale Refeição; - Vale Alimentação;- Seguro de Vida; - Auxílio Academia;- Desconto nos produtos; - Previdência Privada;- Vale transporte ou Estacionamento, conforme disponibilidade de vagas.
  • O nosso sucesso depende de pessoas com brilho nos olhos e com desejo de encantar o mundo com chocolate.
  • Na Lindt, queremos que o nosso time potencialize suas competência e construa uma carreira repleta de realizações.
  • Buscamos a diversidade nos profissionais para que possamos compartilhar e trocar conhecimentos e juntos crescer e transformar o mercado brasileiro.
  • Investimos em nossos colaboradores porque sabemos que eles são o nosso diferencial para nossa excelência de classe mundial.
  • Queremos fazer a diferença na sua vida, para que você possa fazer a diferença na nossa trajetória de sucesso.

Informações Adicionais

  • Quantidade de Vagas 1
  • Jornada Não Informado