Todas as áreas
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Vaga de parceiro
Account Manager, Groups - São Paulo / SP
Disponível para Assinantes
Salvar nos Favoritos
Compartilhe:
Detalhes da Vaga
Escolaridade
Não Informado
Segmento
Não Informado
Salário
Não Informado
Área de Atuação
Diversos / Outros
O que você irá fazer
They are responsible for providing excellent client and employee support and exhibiting leadership in the areas of problem resolution, customer service, technology knowledge, and process/policy adherence.
**Essential **Duties and Responsibilities****Supplier Relations**- Monitor preferred supplier usage and hold team accountable for adherence to preferred supplier relationships.
Ensure team enters supplier spend accurately and timely within meeting technology.
**Account Management**- Directly accountable for account relationship, product delivery (operations), meeting client expectations, and BCD M&E account financial performance.
- Provide both strategic and tactical operational input that supports account development, retention and growth.
- Must be able to work effectively and efficiently with both internal support teams and external client teams.
- Prepare and implement short and long range goals and objectives mutually developed with client.
- Conduct regularly scheduled client meetings and at a minimum one annual account review with clients to ensure optimal communication and service needs are being met.
- Ensure on-going survey evaluations are conducted, analyze data, and implement continuous improvement processes.
- Development of annual account business plans.
**Budget Management**- Alert client of any anticipated account/program budget variances or other operational issues and solution resolution options.
- Conduct monthly and annual budgeting and forecasting reviews for assigned accounts.
- Report on program spend, savings and profitability monthly.
**Leadership Support**- Responsibilities may include direct report management responsibility.
Work with direct reports on process improvement, service and development.
- Provides leadership for employee relations through effective communications, coaching, training, and development.
**Project Management**- Work with support team to ensure consistency in product, delivery, follow through, quality, commitment to timelines and provide high level problem resolution - day-to-day management of the account.
- Participates in formulating and administering policies, directing and coordinating client to develop and implement long range goals and objectives to meet business and growth objectives.
**Reporting/Technology**- Set up and advise internal teams of customer specific reporting requirements; review reporting to identify trends and impact on the business plan, review accuracy of reporting, benchmark and monitor trends recommending program change opportunities- Lead consultation on technology solutions**Education** / Knowledge / Experience**- Minimum of eight (8) years experience in incentives, event planning and/or program management.
- Minimum of five (5) years experience in building and managing budgets and overall client financial performance.
- Minimum of five (5) years experience in account/client management- Minimum five (5) years of operational management experience.
- Experience with managing teams required.
- Proven track record on successful client negotiation.
- Travel required- Excellent oral and written communication skills, including public speaking and presentations
Informações Adicionais
Quantidade de Vagas
1
Jornada
Não Informado
Enviar minha candidatura
Envie esta vaga para um amigo!
Nome
E-mail
×
×
×
×
Cadastro Inicial
Preencha os campos abaixo
Nome:
(obrigatório)
E-mail:
(obrigatório)
Confirmar E-mail:
Senha:
(obrigatório)
Confirmar Senha:
Telefone:
(obrigatório)
Área de Atuação:
(obrigatório)
Selecione sua área de atuação
Administrativo
Agricultura
Artes
Comercial / Vendas
Comércio
Comércio Exterior
Comunicação
Diversos / Outros
Educação
Engenharia
Estágio
Financeiro
Hotelaria / Turismo
Indústria
Jurídica
Operacional
PCD
Primeiro Emprego / Aprendiz
Saúde
Suprimentos / Logística
Técnicos
Tecnologia da Informação
Telemarketing
Temporário
Trainee / Recém Formado
Quer participar do maior clube de desenvolvimento de carreiras e benefícios da América Latina?
(obrigatório)
Selecione
Não preciso de ajuda em minha carreira e não gosto de benefícios.
Sim! Desejo desenvolver minha carreira, melhorar de vida, e ainda ter acesso a benefícios e descontos!
Ao criar uma conta, você aceita nossa
Política de Privacidade
e nosso
Termo de Adesão
×
Fechar
E-mail já cadastrado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado a este endereço de e-mail.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos para
seu usuário de acesso e uma nova senha.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.
Acesse sua Conta
Preencha os campos abaixo
E-mail:
Senha:
Esqueceu sua senha?
|
Cadastre-se
ou acesse com seu provedor
ACESSE COM SEU PROVEDOR
Recuperação de Dados de Acesso
Informe seu e-mail cadastrado
E-mail:
×
Fechar
Cadastro Identificado
×
Foi identificado em nosso sistema um cadastro vinculado ao e-mail
.
Para retomar seu acesso de imediato, encaminhamos seu usuário de acesso e uma nova senha para este endereço.
Caso não tenha mais acesso a este e-mail ou o mesmo não mais exista,
Clique aqui para entrar em contato conosco.